neděle 16. dubna 2017

Rychlá velikonoční dekorace



Krásné velikonoce všem, kteří je slaví! Pokud hledáte jednoduchý, rychlý a levný návod na velikonoční dekoraci z věcí, které máte doma, tak jste ho právě našli.

Určitě budete potřebovat vyfouklé skořápky, takže si k snídani připravte míchána vajíčka, omeletu nebo palačinky a odpoledne můžete tvořit.


Potřebujete:


Nejdříve jsem si upevnila duté vajíčko na špejli. Použít můžete cokoli - zakapat voskem, lepidlo, tavicí pistoli, modelínu....


Poté vemte stužku, provázek, mašličku, lýko... a uvažte pod vajíčkem mašličku.


Když máte uvázané mašličky, můžete začít s barvami. Já měla po ruce zrovna laky na nehty. Tak jsem zvolila jednoduchý puntíkatý vzor a použila více barev na každé vajíčko. Použít ale můžete i tempery, akrylové barvy, partelky, fixy...


Puntíkovala jsem na tácečku aby se mi motiv puntíků neobtisknul. Měla jsem jen tři vajíčka ale povedla se.


Pokud si takové vajíčkové zápichy budete dávat do venkovních květináčů, mají laky tu výhodu, že se nesmyjí.
Líbí se vám tato dekorace? Dejte vědět.

Pokud máte rádi bylinky v kuchyni, tak níže máte odkaz na výrobu svěží a užitečné velikonoční dekorace:

http://lilisdesign.blogspot.cz/2014/04/jednoducha-jedla-velikonocni-dekorace.html

 ♥

2 komentáře: