úterý 20. prosince 2016

DIY recy jmenovky na dárečky


Dnes mám pro Vás krátké příjemně vánoční DIY na jmenovky z papírů s vánočním potiskem.
Potřebovat budete hlavně letáčky/katalogy/karton s potiskem dle vašeho přání. Já si práci usnadnila použitím raznic ale můžete si klidně vystačit i s nůžkami. Na uvazování používám obyčejné bavlnky.


Použila jsem následující raznice. Kulaté a štítkové a také zimní vločky.


Vyrobila jsem klasické vánoční s jehličím a dárečky. Na úvaz jsem použila červené bavlnky. Motivy jsou z letáčku a katalogu Oriflame. Druhá strana jmenovky je samozřejmě potištěná, tak jsem je podlepila čistě bílým papírem.


Zkusila jsem i takové jógové s buddhou ve švestkové barvě. Buddha je z obalu od jógového trička z Lidlu.


A poslední jsou zimní šedobílé s vločkami a hodí se k vánočnímu kolíčku...


Poté už jen uvažte libovolnou jmenovku na dáreček a je hotovo.



Co říkáte na DIY? Zkusíte je doma vyrobit? Dejte vědět v komentářích...

4 komentáře:

  1. Vypadají moc hezky, já si letos jmenovky koupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já také občas kupuji ale zrovna jsem měla krásné motivy ny letáčkách, tak jsem je využla :)

      Vymazat