středa 26. října 2016

Halloweenské spirálky - nailart

Zdravím! S blížícím se Halloweenem jsem chtěla vyzkoušet nějakou obyčejnou, nenáročnou ale stylizovanou manikůru. Hlavní roli tedy hrál výběr barev typických pro Halloween a zvítězila černá a oranžová.


Klasika od Sally Hansen 370 black out a oranžový lak od Astoru 275 land of volcano.


Spirálky jsem umístila na na prsteníček a palec. U mne je to už taková klasika, nějak se mi nezamlouvá mít stejný vzor na všech nehtech. Zbytek nehtů jsem nalakovala černě a přehoubičkovala je oranžovou, aby měly hrubou strukturu.


spirálky jsem si vystříhla z nálepky/lepící fólie a také jsem je vytvořila houbičkováním černého laku přes oranžový podklad. Můžete je i namalovat štětečkem/párátkem, prostě je to jednoduchý design, který zvládnete i bez speciálních pomůcek na nailart... Celkový design jem nepřekrývala top coatem, nechala jsem ho takový hrubý polomatný.

 
Takto vypadala celá mani. Každá spirálka byla trochu jiná a jinak natočená.

Co říkáte spirálkám? Líbí?



2 komentáře: