pondělí 9. května 2016

BNA challenge #22 nálepky



Dobré ráno, hlásím se vám s BNA challenge s nálepkami, kterou jsem minulý měsíc přehodila za ombre nehty. Moje BNA #21 je #22 a naopak. Na moje ombre můžete kouknout ZDE.


Pod nálepky jsem zvolila rozjuchaný lososově neonkový lak od p2. Opět jsem musela dát dvě vrstvy.


Nálepky jsem sehnala takové krásné stříbrné. Vypadají velmi pěkně, jsou tvořeny čtyřmi spojenými liliemi a jsou plastické.


Líbí se mi hlavně, jak doplňují mojí bižu. Vždycky se snažím sladit doplňky s nehty a oblečením.


Jako top coat používám tento od Miss sporty. Musím říci, že je moc super a nálepky dobře zafixuje.


Zdobení nálepkami je velmi jednoduché ale jinak velmi elegantní a čisté. Jde jen o to koupit ty správné. Tyto jsem kupovala u Vietnamců a pochybuji, že bych je ještě někdy sehnala :-(

Zde jsou odkázky na BNA manikůru holek :
Alči vodolepky ZDE
Hanky nálepky ZDE

Líbí se Vám? Dejte vědět v komentářích...

2 komentáře: