pondělí 28. března 2016

Velikonoční kraslice

Přeji všem příjemně prožité Velikonoce a hlásím se s krátkým příspěvkem na výrobu jednoduché kraslice. 
Letos jsem vajíčka zdobila velmi jednoduše. Na jednu stranu jsem udělala "krajkové" kulaté okénko a do něj umístila pár kytiček. Ke zdobení jsem použila laky na nehty a modré tečky byly akrylovou barvou.


Chtěla jsem vytvořit dojem malovaných chodských hrníčků nebo tradičních vyšívaných květinových vzorů z ubrusů a krojů. Zdobila jsem je tenkými štětečky na nailart a špendlíky na tečkování.


Na jedno vajíčko jsem zkusmo použila hodně tyrkysové a nevypadalo zas tak špatně...


Ostatní vajíčka byla barvená v cibuli a zdobili jsme je bílými vodolepkami s tradičními vzory, nebo jsem z nich tyrkysovou akrylovou barvou vytvořila takové "indiánsky" vzorované kraslice.


Co vy? Barvíte vajíčka pestrobarevně, zdobíte nálepkami nebo u vás vyhrávají tradiční metody jako zdobení voskem? Dejte vědět v komentářích.

1 komentář:

  1. Teda to je nádhera! Já jsem letos nabarvila vajíčka klasicky barvou a nalepila nálepky, moc jsem se s tím nemazala. :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat