úterý 27. října 2015

Tak trochu HALLOWEENSKÁ GIVEAWAY

Po nějaké době se mi doma sešlo pár věciček, pro které nebudu mít využití, leží mi doma a proto pořádám první ze série giveaway. Udělám jich více po méně věcičkách, aby si zaždý přišel na své a byl z toho nějaký užitek. Kdo chce, tak se podle libosti zapojte.

Co je v dnešní giveaway? Dvoje upíří zoubky! Tedy tesáky na Halloween pro dva lidičky.♥


Abych vás zařadila do slosování-výběru o jedny zoubky, stačí 1. být mým stálým čtenářem, 2. napsat mi do komentáře jaký nejoriginálnější/ nejbláznivější/ nejkrásnější kostým jste kdy měli na sobě, 3. zanechat mi v komentáři mail, na který vás kontaktuji v případě že vás vyberu.

Giveaway běží jen pár dní do čtvrtka 29.10. * ukončeno* abych vám mohla v pátek ráno výhru zaslat poštou.

Nejbláznivější kostým, který jsem já kdy viděla byla prsa v podprsence :)) Já jsem na sobě měla jako nejvtipnější kostým trpaslíka...Tak sdílejte s námi vaše vtipné kostýmy v komentářích!

♥ 

5 komentářů:

  1. neviem ci je este mozne sutazit ale skusim to :))
    cez gfc: simona sakáčová
    moj jediny kostym aky som kedy mala bola barónka , saty boli vyrobene z krepoveho papiera a parochna z vaty :))
    email : simonasakacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež neviem, či sa ešte môžem zúčastniť ale nevadí. :)
    GFC : Dominika Gresh
    Najbláznivejším kotýmom bol asi ten minuloročný. (zombie)
    dominikagresh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. nevím zda už dávno nebyl konec každopádně..
    Gfc:Hizaki sawai
    Kostým Elza z Frozen ,kdy jsem udělala dětem radost a dokonce se nějaká holčička ptala maminky "Mami Elza tady pracuje" odpověď maminky "Né Elza je tady jen na brigádě" a pak mě rozsekaly otázky typu kde mám Olafa apod.
    mail:Minako-chan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ak sa da este zapojit tak gfc tento ucet
    najlepsi kostym som mala kostru uplne krasne vytienovanu , ale halloween moc neslavim
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, přesně tady takovéto upíří zuby jsem před Halloweenem sháněla. Kamarádka totiž pořádala halloweenskou party a já se rozhodla, že půjdu za upírku. Zuby jsem nakonec objednala přes internet a rovnou k nim přihodila i barevné čočky. Jak na čočky nejsem zvyklá, tak to pro mě ze začátku teda bylo utrpení, ale rychle jsem si na ně zvykla. Hlavně díky nim můj převlek vypadal vážně skvěle. :)

    OdpovědětVymazat