čtvrtek 3. září 2015

Jednoduchý NUDE nail art

Po dlouhé době jsem mám konečně čas na psaní článků! Poslední dobou jsem si oblíbila nude odstíny a minimalistické jednoduché zdobení nehtů. Takový nailart je velmi jednoduchý, rychlý a nositelný na spoustu příležitostí.

Pokud se vám líbí nail art na úvodní fotce, mám pro vás krátký fotonávod.


Začala jsem s příjemnou nude barvičkou od Essence.


Na prsteníček jsem chtěla vytvořit malý trojúhelník. Aby byl krásně rovný, využila jsem lepicí pásky z Beauty art shopu.


Po nalakování černým lakem jsem pásky okamžitě sloupla.


Do ještě vlhkého laku jsem vtlačila malou ozdůbku. Můžete použít jakoukoli variantu. Stříbrné půlperličky (2mm), které jsem použila já seženete v Beauty art shopu. Doporučuji celý design zalakovat, protože se půlměsíčky bez svrchního laku snadno ošoupou a nejsou už stříbrné. 

Líbí se vám minimalistické zdobení nehtů?
Dejte vědět v komentářích.

2 komentáře: