pondělí 3. srpna 2015

BNA challenge #13 neonky

.


Neonové barvy jsou stále in a my jsme se v rámci BNA rozhodly zkusit, jak bude tenhle trend vypadat na nehtech.

Abych byla upřímná, velkou fanynkou neonových barviček nejsem, všehovšudy mám jendnu kabelku s neonově oranžovým zdobením a dva neonově růžové kousky v šatníku. Tato challenge pro mě byla tedy vážně výzvou.

Neprotestovala jsem a začala prohledávat své lakovací zásoby a hledala jsem zářivé barvičky připomínající neonky. Našla jsem pouze dva laky. První sytě oranžový od Astoru a druhý růžovo načervenalý od NYC. No, na rovinu říkám, že tyto laky nemají na lahvičce napsáno neon, tak nevím jak moc jsem ve výzvě uspěla. Ale na člověka, jehož 60% šatníku tvoří černá garderoba je to možná úspěch...

Aby zmíněné barvičky byly ještě zářivější, použila jsem bílý rozjasňující podkladový lak od Essence.


Aby ty barvičky nebyla úplná nuda, na prsteníčku jsem stvořila takový bílý mřížkový vzor, ve kterém se oranžová s růžovou prolínají.




Koukněte se k ostatním z BNA challenge jakou mají neonkovou mani.
Tvořily zase Lenka z mikrosvetbyellen.com, Alenka z aliceinwonderlandcz.blogspot.cz a Hanka z hkphotography83.blogspot.cz . Myslím, že všechny odvedly super práci!



Budu se těšit na vaše pochvaly i kritiku v komentářích!

5 komentářů:

  1. Krásně jsi se s tím poprala :)

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec bych nepoznala, že to nejsou neonky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky byly jasnější než na fotce vypadají ale přímo neonky to nejsou. :/ Jak jsem psala, asi jsem tuto výzvu nezvládla na 100%...

      Vymazat