pondělí 2. února 2015

BNA challenge 7 -Valentýn


Před pár měsíci mě zaujal projekt BNA challenge, který mají v režiji Ali, Lenka a Hanka. Napsala jsem jim a světe div se, přibraly mě do party, za což jsem moc ráda. Strašně mě baví tvořit různé designy a tvořit na nějaké téma jde jedna báseň.



Tématem nehtové výzvy číslo 7 je Valentýn. Možná to je ode mne dost prvoplánové ale zvolila jsem červený matný lak a jako motiv bílá srdíčka. Použila jsem obyčejnou ťupkovací metodu, jednoduchý motiv ale i tak si myslím, že si takový design své fanoušky najde. Má určitě tu výhodu, že stejně dobře bude vypadat na dlouhých i krátkých nehtech.

Holky se výzvy zhostily moc pěkně! Pro inspiraci na krásné rudé valentýnské drápky se jukněte k Alče. Kdo má radši jemnější zdobení, tak si přijde na své u Hanky a kdo si zamiloval strukturu matných laků, tak najde inspiraci u Lenky.

Laky, které jsem použila:
MOJE, mat efekt, No. 09
Joli, 04 (ze stojanu značky Flormar, Teta drogerie)




Jak se tečkovaná srdíčka vydařila? Posuďte samy...





Těším se na vaše komentáře!
LiLi´s design ♥

6 komentářů:

  1. To je roztomilé :-) To bych mohla zkusit na Valentýna na nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, super, že se Challenge tým rozšiřuje:))

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji ale ty tvé orazítkované jsou nádherné! :)

      Vymazat
  4. Krásne! :) http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Tak jemné a přitom sexy! :-) Moc se mi to líbí...

    OdpovědětVymazat