pondělí 20. října 2014

halloweenské muffinky - dýňe

Miluji vše s Halloweenskou témetikou a to celoročně. Ale když se nám blíží Dušičky a chystá se spousta tématických párty, možná se u mě necháte inspirovat návodem na marcipánovou dýni z muffinku.



Začneme tím, že si upečeme muffinky dle libosti. Já pekla jablečné ikdyž by v úvahu přišly spíše dýňové....

Poté potřebujeme obarveny marcipán- oranžový a zelený. Já jsem použila klasická barviva. Vždy jsem trošku na marcipán a poté zpracovávala do té doby, dokud jsem nedosáhla odstínu, který potřebujeme.


Poté jsem si posypala pracovní plochu moučkovým cukrem, rozválela oranžový marcipán a natvarovala ho na muffin.


Když si marcipán uhladíme, pracujeme bud rukama nebo příborovým nožem, uděláme nějakým kulatým nástrojem dárku pro stopku. Příborovým nožem tvarujeme na dýni proužky.


Proužky na dýni uhladíme, zarovnáme a vytvarujeme si ze zeleného marcipánu stopku se šlahounkem. Nakonec dosadíme stopku a šlahounek.

Tak a je hotovo!


Líbí se vám tento nápad? Vyzkoušejte místo marcipánu i fondán, budete mít zářivější barvy.

8 komentářů:

  1. To je naprosto výborný, hrozně hezký! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ne neke, tak to je fakt boží!
    Já taky miluju tuhle tematiku, já ostatně miluju všechny tematiky :D
    Super tip každopádně ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja milujem Halloween :) tie kostýmy a sladkosti niekady by som chcela bývať v Amerike a chodiť po domoch .:) a už sa neviem dočkať Helloweenu aj na svojom blogu :D a tie tekvičky (muffiny ) vyzerajú super .
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. To je mňamka! Vypadá to fantasticky, kéž bych byla taky tak zručná :D

    bayachick.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý nápad a super provedení, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zauímavý článok :)
    😃😃GIVEAWAY😄😄
    www.lifewithmishel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat