sobota 10. května 2014

DIY čokoládové pralinky♥ Den matek 11.5.!



Zítra je DEN MATEK a já se rozhodla svoji maminku obdarovat domácími čokoládovými pralinkami s marcipánovou náplní.
Musím říci že výroba pralinek je docela titěrná práce, když je děláte ručně bez jakýchkoli formiček a hlavně tedy to zdobení není zrovna jednoduché.

Většinou když vařím, tak se neřídím podle receptu a to ani v tomto případě. Mám vždy nějakou představu a té se prostě snažím přiblížit. Pokud byste chtěli vytvořit stejné pralinky jako já tak postupuje podle návodu :-)


Já jsem použila 58% čokoládu a bílou čokoládu, marcipán ve tvaru vajíček což mi usnadnilo práci s přesným rozdělením porci marcipánu. Mandle, oloupané, neloupané a blanšírované plátky. Rozinky v rumu. Zdrobící pytlíčky na čokoládu. 


Marcipán jsem si připravila na plnění náplněmi a vytvarovala.



Pralinky jsem plnila kousky bílé čokolády, mandlemi a rozinkami v rumu. Fantazii se meze nekladou.


Pralinky důkladně namáčejte v rozpuštěné čokoládě s vysokým obsahem kakaa. Kdo si chce práci ulehčit, použijte čokoládovou polevu v pytlíčku, jednodušší příprava a tekutější čokoláda ulehčí práci.


Pralinky ozdobte dle chuti a fantazie. Plátky mandlí zapíchněte do vlhké čokolády. Naopak ostatní pralinky nechte zaschnout a poté zdobte cukrářskými pytlíčky s různě barevnou čokoládou.


Pralinky dejte do chladu a poté do krabičky, ve které je budete darovat.


Já jsem vzala krabičku od bonboniéry, protáhla ji balícím papírem a nalepila na ni růži ze stuhy. Šlo mi o dosažení takového oldschool nebo vintage vizáže krabičky.

  Samozřejmě existuje spoustu návodů na pralinky na internetu a dovedou vás k profesionálnějšímu výsledku ale já jsem s tím, jak se pralinky povedla spokojená.

Doufám že se vám DIY líbí. Čím obdarujete vaše maminky vy?

9 komentářů:

  1. Ooo to je nádhera Lili :)) Povedly se ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se ti to povedlo,vypadá to skvěle :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super nápad, nikdy by mě nenapadlo, vyrobit si doma vlastní pralinky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jezis to je krasne ! milujem diy ale toto je vazne originalita

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je bomba! :)

    OdpovědětVymazat