neděle 20. dubna 2014

DIY jednoduchá a jedlá velikonoční dekorace




Dnes mám pro vás krátký fotonávod na velikonoční dekoraci, kterou použijete v kuchyni nejen pro navození příjemné jarní a velikonoční atmosféry ale i pro dochucení jídel.

 Jestli jste nedávno četly můj článek o barevném stereotypu velikonočních dekorací, který je všude v supermarketech, tak je vám jasné, že u mě žádné zelené blbůstky a žlutá kuřátka nenajdete. Myslím si že příjemné přírodní barvy s bylinkou v keramickém květináči jsou tak akorát. :-) 

Pro výrobu dekorace budete potřebovat:





Líbí se vám funkční dekorace? Dejte vědět v komentářích :-)

5 komentářů:

  1. Moc pěkné Lili :) Taky si na žluté kuřátka nepotrpím, tohle je jednoduché, hezké a navíc praktické :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že na to má někdo stejný názor :-)

      Vymazat
  2. To je boží! I když je po Velikonocích, jdu to smontovat,pažitku miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Boží DIY! Škoda že už je po velikonocích! :( Ale i tak super nápad!!!!! Jsem na tvém blogu úplně poprvé a moc se mi tady líbí!!!! :) To akvárko na boku je úúžasné!!! :P Hned se musím jít přihlásit mezi tvé čtenáře!! :D A na tvoje další články se už moooooooc těším! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. velmi pekne!

    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat