pondělí 24. března 2014

První jarní (zasněžené) dny

Ještě předevčírem bylo venku tak krásně, skoro letní počasí. Měla jsem sluneční brýle a sluníčko neuvěřitelně hřálo. Šla jsem jen ve svetru a to je co říct... Všude kolem se všechno začíná zelenat, pučet, kvést a ty růžové rozkvetlé třešně jsou naprosto nejkrásnější ze všeho. Inspirovaly mě k malému kostýmovému-líčícímu tutoriálku, který se tu brzy objeví. Musela jsem se jít projít do města a vyvětrat svoji celulitidu. Při té příležitosti jsem si zašla na nejvýbornější pití - BUBBLE TEA.


Zabrousila jsem do květinářství a koupila jsem si malou kytičku abych si přinesla jaro i do svého malého doupěte. Malá bílá maceška mi udělala opravdu radost a navíc mi jí paní v květinářství zabalila do stylového vintage puntíkovaného papíru.


Když jsem se dnes odpoledne vracela z města, tak jsem si říkala, jestli blbě vidím... nebo to bílé svinstvo na trávě je opravdu sníh?! Do toho příšerně fučel vítr a celý den nepřetržitě prší. Takový obrat za jeden den je prostě nemožný... Jako vážně po těch slunečných dnech, aby člověk zas hledal rukavice a čepici. A navíc se ten snih nerozpouštěl ikdyž na něj pršelo. No máme se očividně na co těšit...


1 komentář:

  1. Bubble tea jsem ještě neměla - ale určitě chci někdy vyzkoušet!
    Kytičku jsem si pořídila taky - ale žlutou - už mi však zvadla, no jo.. :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat