středa 15. ledna 2014

RIMMEL London nail polishes & my favourites


Dnes vám představím a zrecenzuji další část mé sbírky laků a jsou to tentokrát laky od Rimmelu.
Laků je jen sedm ale koupí laku od Rimelu určitě neprodělátete, protože vždy mají dobré vlastnosti a skvělý štěteček na nanášení. (Tedy až na pískové laky, ty se oprýskají dost rychle.)
Mé oblíbené laky jsou  značeny symbolem ♥


1. I♥ LASTING FINISH odstín 405 loafer love for you
    Můj druhý modrý lak, který jsem si kdy koupila. Kupovala jsem ho hlavně, protože jsem chtěla lak, který mi barevně sedne k džegýnům ale Rimmel nezklamal :) Supr široký štěteček, rovnoměrně se nanáší, stačí 2 tenké vrstvy, dlouho vydrží a má poměrně dost vysoký lesk i sám o sobě.

2. 60 SECONDS odstín 320 rapid ruby♥
   Tenhle lak mám moc ráda, krom super nanášení a dlouhé výdrže na něm mám moc ráda tu rudou barvu. Je odstínem spíše jako krev, to proto, že barva je trošinku líznutá hnědou a je ubráno na modré. Prostě jeden z mých oblíbených laků a odstínů.

3. SPACE DUST odstín 005 total eclipse
   Tak s tímhle pískovým lakem nejsem nijak nadšená. Nechápu to obrovké haló okolo všech pískových laků a především teda ty od GABRIELA SAVELTE. Ten krémový nude lak, co mám od Essence ještě ujde ale tenhle mě vyloženě zklamal. Vypadá v lahvičce krásně černý s tyrkysovo-modro-fialovými třytkami a dokonce při natočení lahvičky to hází zlatavé odlesky. ALE na nehtu katastrofa, odlesky jen tyrkysovo-modré, po krásně fialové se slehla zem. No a navrch se všechny laky které mají takhle hrubé pigmenty dost odštěpují a nevydrží dlouho. Kdybych to měla shrnout, tak tohle je jediný lak od Rimmel, se kterým jsem nebyla spokojená.

4. 60 SECONDS odstín 740 clear
   Tak vám musím oznámit, že tento průhledný lak se zlato-měděnýmitřpytkami v regálu nenajdete. Ten jsem si udělala, protože jsem nenašla lak s třytkami, které by mi barvou vyhovovaly. Koupila jsem si tedy Průhledný lak od Rimmelu a nasypala do něj třpytky. Lak je sám o sobě velmi tekutý (vydží tekutý mimořádně dlouho, oproti třeba Essence) a vyhovuje mi, takže tenhle průhledný lak určitě doporučuji.

5. 60 SECONDS odstín 610 pompous
   Příjemný fialový lak, poměrně dost třpytivý. Používám ho hlavně na nějaké zdobení, nebo při nail artu, když dělám galaxy nehty :) Na to je ten odstín fialové úplně přesný. Jinak k němu není co jiného říci, samá pozitiva, jako u všech laků této značky.

6. LYCRRA PRO odstín 285 white orchid
   U tohoto odstínu mi možná trochu vadí ta perleť. Moc si s perleťovými laky nerozumím a to hlavně z toho důvodu, že když je nanášíte, tak vždy po tahu štětečkem zůstane v perleti alespoň minimální stopa. Ale jinak je tento lak stejně kvalitní jako všechny od Rimmelu.

7. 60 SECONDS odstín 405 rose libertine
   Tenhle příjemný korálový odstín si oblíbila hlavně moje mamka ale já ho také používám. Je to moc příjemná růžová a nehtech vypadá opravdu krásně (a trendy ;) ). Zase k laku nemůžu říci nic negativního. Prostě kvalitní lak.

P.S. : Nikdy nevěřte laku, na kterém je napsáno 60 sekund, že za tu minutu opravdu uschne ;)

Co vy a laky od Rimmel London?

Žádné komentáře:

Okomentovat