úterý 21. ledna 2014

Novoroční giveaway ♥

Už jsem o slibovaných a plánovaných článcích psala na konci loňského roku a ti pozornější si všimli slibované novoroční giveaway. Tak konečně vám ji přináším, ikdyž později než jsem původně chtěla.
Co tedy věnuji jednomu ze svých čtenářů?
Tyhle krásné naušnice ♥



Koupila jsem je před Vánoci s tím, že je věnuji někomu jako dáreček nebo že si je nechám.
Dopadlo to tak, že na mě jsou dost robustní (nebo jak to říct) a nosit je nemůžu a nikdo je jako dáreček nedostal... Asi byli všichni moc zlobiví. Tak snad někomu z vás udělají radost.

Vítěze vyberu já losováním čísílek komentářů. Nebojte se, budu spravedlivá :)

Pravidla:
1. Být pravidelným čtenářem blogu.
2. Napsat mi do komentářů odpověď na otázku: Co se vám na blogu líbí/nelíbí?
3. Uvést pod odpověď na otázku kontaktní email.

Pokud se vám bude líbit https://www.facebook.com/lilisdesign nebo budete tuto giveaway sdílet, můžete napsat druhý komentář ve kterém uvedete jen email :)

Komu se naušničky líbí a zůčastní se giveaway, tak přeji hodně štěstí.
Přidávat komentáře můžete až do  půlnoci 2.2.
Giveaway platí pouze pro území ČR.




51 komentářů:

  1. Vypadají hrozně hezky:)
    sleduji jako Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mě se to tu líbí, akorát bych třeba časem dala veselejší vzhled :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji pod Terka Černá.
    Te-ri-nka@seznam.cz
    Máš to tu hezký, jen bych asi udělala jiný, zajímavější dess. :)

    OdpovědětVymazat
  3. sledujem :) mne osobne sa najviac páčia príspevky typu "DIY" poslednú dobu sa dosť zameriavam na tieto príspevky a skúšam to všetko doma. :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji GFC: aleachim15
    Líbí se mi desing, že je jiný než všechny ty bílé všude
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. druhý komentář za like :)
    FB: Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji jako El
    líbí se mi vzhled a rubrika DIY :)
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. sdílím zde: http://giveaway-seznam.blogspot.cz/2014/01/lilis-design.html
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Nikola Slavíková
    líbí se mi vzhled blogu a DIY:)
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    Na tvém blogu se mi líbí naprosto vše:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Baru Mottlova
    mejl: mottlovabarca@seznam.cz
    Moc se mi nelíbí design, ale to je jen osobní názor, na druhou stranu se mi moc líbí tvé fotky u článků a to, jak se umíš krásně namalovat :) Třeba u článku PF 2014 jsi nalíčená naprosto božsky.

    OdpovědětVymazat
  13. me se libi fotky a diy
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sledujem ako Zdenka Bušová
    zdenulik84@azet.sk
    tvoj blog moc nepoznám pretože som sa naň dostala zo stránky Giveaway a istotne si tvoj blog prezriem :)
    aj na mojom blogu je Giveaway :) lenusmev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji:)
    Líbí se mi tvoje články, ale moc se mi nelíbí design blogu. Jinak ty naušnice jsou fakt krásný! :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji :)
    Moc se mi líbí design, ten je fakt krásnej:)
    luciezakopalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Lajkovala jsem:)
    luciezakopalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji :)
    misula.3@seznam.cz
    Hrozně moc se mi lbí vzhled, je super :)

    OdpovědětVymazat
  19. Lajkuji :) (Michaela Postcrossing)
    misula.3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Milujem dyi :) to najviac uprednostnujem
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako ilonkastrejcova
    Tvůj blog se mi líbí :) akorát bych změnila design ;)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Na fb sleduji jako Ilonka Silonka Strejcová

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji jako Margaret
    Líbí se mi tvé názory a hlavně fotky, super :).
    mail: makca.sevelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji jako ZdeňkaM
    Super fotky (y) :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. gfc-jananulka.9@gmail.com
    líbil se mi článek plesová sezona,jinak mám ráda receze..me se zase moc nelibi vzhled blogu,trochu bych ho oživila barvami,ale to je věc názoru :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ooo, nejlepší je, že tu máš taky rybičky :)

    zakralikem@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. lindik1@gmail.com
    sleduji jako Caty
    líbí se mi recenze a jako skoro všichni bych i já změnila vzhled blogu:))

    OdpovědětVymazat
  29. a sdílim na svém twitteru kol_linda :))
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Velmi povedený blog ;) ani mi nevadí, že vzhled je takový tajemný, právě naopak dodává to stránkám jisté originální kouzlo :) a nezáleží přece na tom jak vypadá ale co obsahuje ;)
    sleduju na fb- Nicol Zuzáková
    mail- nicol-zuzakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Líbí se mi blog, jediné co bych uvítala je přehlednější menu :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Lajk na fb jako Šárka Poláků :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. sledujem ako kinda difficult
    páči sa mi že blog je taký rôznorodý, diy aj kozmetika a strašne sa mi páčil tvôj čánok o plese, teda skôr o prípravách :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  34. sleduji na gfc jako Ki Ty
    na blogu bych nic extra neměnila :) obsah i vzhled se mi líbí
    kristynavachalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduju :)
    Obsah je moc pěkný, ale moc se mi nelíbí design a taky jsou hlavně menu a patka stránky dosti "hektické" a neuspořádané, ale s tím se dá něco dělat celkem rychle :))

    kaja.kubinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jo a like na FB jako Caroline Kubínová :)

    kaja.kubinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji přes gfc. :)
    Někde v komentářích jsme zahlédla, že prý se jim moc nelíbí design. Podle mě je krásnej, takovej jednoduchej a elegantní, já bych zase radši víc recenzí a článků o nehtech.:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. + like na fb.:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji.:)
    Tvůj blog jsem teď díky giveaway objevila, takže jsem si moc ještě články nestihla prohlédnout, každopádně se mi líbí vzhled tvého blogu.:))

    OdpovědětVymazat
  40. A sdílela jsem.:)
    přidávám mail ( u toho prvního jsem ho zapomněla napsat) aria.montghomery@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji jako GreenMagritte
    Líbí se mi moc foto-reportáž z přeměny káčátka na princeznu ;)
    greenmagritte@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Páči sa mi dizajn blogu :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. -klarkaliskova
    - klarka.liskova@centrum.cz
    Libi se mi vzhled blogu)

    OdpovědětVymazat
  44. Líbí se mi asi všechno a hlavně barevné sladění blogu:)

    FB/GFC: Markéta Skácelová
    skacelova.m.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Líbí se mi asi všechno a hlavně barevné sladění blogu:)

    FB/GFC: Markéta Skácelová
    skacelova.m.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. woooow, tak ty jsou překrásný!
    Mně se tu líbí vše, akorát bych změnila design na světlejší barvy.. jinak super! :)
    nicollettebohm@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Máš suprózní fotky.
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: sledovanek
    email: lussynda17@seznam.cz

    Hrozně se mi líbí rybičkárium! :-) to je supr nápad

    OdpovědětVymazat