úterý 31. prosince 2013

PF 2014

Milé čtenářky,
přeji vám příjemný vstup do nového roku, ať je ještě lepší a úspěšnější než ten letošní!♥
Doufám, že se vám u mě alespoň trochu líbí a po novém roce se těšte na slibovanou giveaway :)

Já se ted chystám na Silvestrovskou oslavu v kostýmu, tak doufám že to můj makeup přežije .)
Jdu za růžovo černou kočku, tak jsem šla i do příšerně růžových stínů a nalepovací řasy jsou samozřejmost, to abychom nevypadaly jak strašidlo...



Mno a kostým je jednoduchoučký. Tylová DIY sukýnka, kterou jsem ozdobila mašličkami a znovu šíleně růžové cosi =punčocháče :) Poslední nejdůležitější věc jsou kočičí a samozřejmě DIY kočičí ouška.


Doufám, že si Silvestra pěkně užijete a prvního ledna nebudete mít moc velkou kocovinu :)
Tak v příštím roce.



1 komentář:

  1. Ty jo! Na to, že jsi si kostým vyráběla sama je super! A i make-up se ti povedl! :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat