čtvrtek 7. listopadu 2013

Kostým na Halloween III MALÁ MOŘSKÁ VÍLA

Na poslední kostýmovou párty, která se v tomto roce konala jsem šla jako "malá mořská víla". Ty uvozovky jsou použity záměrně, protože jsem se filmovými kostýmy a líčením pouze inspirovala, nešlo mi o přesnou kopii kostýmu.


Jednoduchý kostým, který vyrobíte z věcí, které máte doma, nebo najdete venku.


Najděte doma dlouhé modré či jinak modrozelené šaty, prostěradlo či něco, co můžete obléknout :)
Já mám staré retro šaty po babičce.

To co mi trčí z hlavy jsou větve uštípnuté ze stromku na dvoře.
Nabarvila jsem je bílou akrylovou barvou a na ně tavicí pistolí přidělala modře zabarvené lístečky růží. A pak to vypadalo následovně...




 A na hlavě omotané vílími modro vlásky :)

V dnešní době všichni potřebujou někam dát telefon, klíče, kapesníčky a jiné mořské drobnosti a tak jsem stříbrnou minitaštičku s mašlí vyzdobila modrou růží a jinými kvítky co jsem doma našla.




Tak, když se rozhlédnete po domě, tak určitě trásný kostým mořské víly také vytvoříte :)
Hodně štěstí!♥

P.S. : I mořské víly potřebují doplnit šťávu :)





Žádné komentáře:

Okomentovat