čtvrtek 14. listopadu 2013

DIY easy ´n cheap potato stamp


 Príma bramborové razítko ♥

Určitě to znáte všichni, protože ve školce se s bramborovým razítkem setkal každý. Důvod, proč jsem se ted k němu vrátila je ten, že jsem narychlo potřebovala balící papír a nechtěla jsem běžet do obchodu a hledat mezi tou tunou vánočních balících papírů nějaký obyč + zase utrácet za celou roli balicího papíru, když potřebuji jen malý kousek...

Ták, potřebujete vpodstatě jen 3 věci.
o papír/čistý jakéhokoli druhu
o bramboru
o barvu/ jakoukoli, akryl, tempery, vodovky...


Nakreslete na bramboru něco pěkného, čím byste chtěli mít zdobený svůj balicí papír. Třeba hvězdičku, srdíčko, jablíčko, rybu, stromeček, kometu atd atd......
Vyřízněte nožem požadovaný tvar v rozpůlené bramboře, obbřízněte ho a snažte se nepořezat...

Rozmíchejte si požadovanou barvu s vodou. Já chtěla světle zelenkavou, tak jsem použila žlutou, bílou a zelenou barvu. Poté barvu štětcem nanášejte na razítko a tiskejte na papír.


 Pak už jen nechte papír doschnout a zabalte do něj něco pěkného. 
Třeba dáreček v podobě knihy :)

 ♥






Žádné komentáře:

Okomentovat