sobota 14. září 2013

Vyhrála jsem BB cream v bleskovce od Angel!!

Strašně ráda se účastním giveaway a jiných soutěží, ale bohužel se mi nikdy nepodařilo nic vyhrát. Až teď, jedna z mých oblíbených blogerek vyhlásila bleskovku o BB cream, a já byla vybrána z mnoha soutěžících slečen a vyhrála jsem. Zrovna jsem byla na dovolené, když jsem si příspěvek o výhře přečetla a chudák přítel se uplně lekl, když jsem vypískla : "Vyhrála jsem bí bí krím!"

Každopádně jsem Angel moc vděčná a děkuji za krásnou výhru <3


 ....a těm pár zbloudilcům, kteří zavítají na můj blog, doporučuji navštívit http://angel-fashion-inspiration.blogspot.cz/ , na kterém najdete spoustu zajímavých vychytávek a inspirace! .)

2 komentáře:

  1. Gratuluju a jsem zvědavá, jak ti bude tohle BB vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele ani nevím, ty kapsle jsou zajímavé, nevím, jestli jsou super ale jsou asi OK. Ale stejně jak jsi psala ty, tak ten naoranžovělý tón mě tedy dost překvapil... .)

      Vymazat